سيسكو ايران

آموزش مطالب سيسكو

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

سيسكو ايران

۵ بازديد

 

واقع در كاليفرنيا را با ارزش ۷ ميليارد دلار خريداري كرد.اين كمپاني گرانترين معامله Cisco در آن زمان بود. واقعا مباحث طوري آموزش داده شده كه يك فرد مبتدي راحت ميتونه ارتباط بگيره. دانشجويان پس از طي نمودن دوره هاي CCNA و CCNP آشنايي كامل با مطالب اين دوره ها و كسب تجربه عملي در زمينه پيكربندي و كار با تجهيزات سيسكو مي توانند در دوره CCIE شركت نمايند. چگونه مدلهاي مركب شبكه، شبكه هاي سخت ي امروز را ساده مي كنند.

اگر به دنبال يك شركت با موقعيت بالاتر بوده ايد و به زودي انتظار ارزيابي را داريد، اين مي تواند شانس شما براي انتخاب بيشتر كند. اگر اكنون آن را انتخاب كنيد، قطعاً مي توانيد به موقعيتي بهتر، حقوق بيشتر و مزاياي اضافي دست پيدا كنيد. انتخاب يك روتر سيسكو براي كسب و كارها و سازمانهاي كوچك نيز چندان سخت نيست. شما مي توانيد از رده ISR سري {1000|one thousand|a thousand} يا سري 900 را انتخاب كرده و يا مدلهاي Meraki MX Security Appliances را برگزينيد. قابل توجه است كه Service Provider ها ضمنا مي توانند از روترهاي سري ASR 9000 نيز كه به اين منظور طراحي و ساخته شده است استفاده كنند.

علاقه مندان رشته شبكه و مي توانند پس از گذراندن CCNA سه دوره حرفه اي CCNP را خوانده و ادامه دهند. اين ها بگونه اي پايه محسوب ميشوند و داراي طرفداران زيادي هستند و در ايران هم خيلي از آنها استقبال ميشود . ذخيره نام، ايميل و وبسايت من در مرورگر براي زماني كه دوباره ديدگاهي مي‌نويسم. اين وب سايت به سفارش شركت ستاك فناوري ويرا و توسط گروه طراحان آتريسا وب طراحي شده و كليه حقوق آن محفوظ است.

دوره CCNA Security افراد با تجهيزات امنيتي سيسكو آشنا مي شوند. بطوري كه بتوانند بر روي يك شبكه ميانهرو در لايه هاي 2 و {3|three} امنيت ايجاد كنند. سطح Architect كه اخيرا ارائه شده بالاترين سطح گواهينامه شبكه است، تنها دوره و مدركي كه در اين سطح قرار دارد مدرك CCAr مي باشد. Ansible توسط مايكل DeHaan نوشته شده و توسط Red Hat در سال 2015 به دست آمده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.