اكسس پوينت

آموزش مطالب سيسكو

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اكسس پوينت

۶ بازديد

اگر به دنبال يك شركت با موقعيت بالاتر بوده ايد و به زودي انتظار ارزيابي را داريد، اين مي تواند شانس شما براي انتخاب بيشتر كند. اگر اكنون آن را انتخاب كنيد، قطعاً مي توانيد به موقعيتي بهتر، حقوق بيشتر و مزاياي اضافي دست پيدا كنيد. عملكرذ سوئيچ ها بر اساس مك آدرس تعريف شده و بر اين اساس اقدام به تصميم گيري در خصوص انتخاب پورت براي ارسال فريم به مقصد مي نمايد.

اين تجهيزات شامل اكسس پوينت هايي با عملكرد در حوزه Wireless Lan، {outdoor|outside|out of doors} و indoor هستند. اين محصولات با قابليت پشتييباني از استاندارد IEEE 802.11ac در فريكانس ۵ گيگا هرتز امكان توزيع سرعت ۱ گيگابيت را در شبكه هاي كامپيوتري محيا مي كنند. لازم به ياد آوري است كه عملكرد اين گروه از تجهيزات اكتيو شبكه سيسكو در محيط هايي كه تعداد گره ها زياد باشد، بهتر خواهد بود. طبق نظر سنجي هاي اينترنتي، گفته مي شود كه يكي از قدرتمند ترين و محبوب ترين سوئيچ هاي شبكه توسط شركت توليد كننده تجهيزات اكتيو شبكه سيسكو توليد شده است.

Cisco Systems در دسامبر 1984 توسط لئونارد بوساك و سندي لرنر، دو دانشمند رايانه دانشگاه استنفورد تاسيس شد. آنها پيشگام مفهوم شبكه محلي بودند كه براي اتصال رايانه هاي مختلف از نظر جغرافيايي بر روي يك سيستم روتر مولتي پروتكل مورد استفاده قرار مي گرفت. آكادمي شبكه سيسكو يك برنامه مهارت هاي IT و ايجاد شغل براي موسسات يادگيرنده و افراد در سراسر جهان است. ميليون ها نفر به آكادمي شبكه پيوسته اند و از سال 1997 به نيرويي براي تغيير در اقتصاد جهاني تبديل شده اند. سوئيچ سيسكو غير ماژولار تنظيمات غير قابل تغيري دارند يعني بر اساس استاندارد هاي تعين شده در زمان توليد، عملكرد ثابت و بدون تغيري دارد، به بيان ديگر قابليت ارتقا در اين نوع از سوئيچ هاي سيسكو به واسطه هيچ ماژولي امكان پذير نيست.

عملكرد سوئيچ به اين ترتيب است كه ابتدا فريم هايي را دريافت نمود و پس از پردازس آن ها، در نهايت جهت ارسال به هدف تصميم گيري مي نمايد. براي ايمن سازي سرويس هاي 1،10 و {40|forty} گيگا بايت بر سانيه از اين مدل سوئيچ ها استفاده مي شود كه با قابليت هاي فراوان مي توانند ازDNS و SD-Access پشتيباني نمايد. بر اساس قابليت ايمن سازي به كار رفته در اين محصول مي توان آن را براي عمليات مقياس پذير كه به دنبال ايمن سازي هستند استفاده كرد. اين شركت آمريكايي در سال ۱۹۸۴ توسط يك زوج به نام‌هاي لئونارد بوساك و سندي لرنر در شهر سن خوزه واقع در ايالت كاليفرنيا بنا شد.

از آنجا كه صنعت به طور مداوم در حال پيشرفت است، گواهينامه فقط به مدت سه سال معتبر است، اين بدان معناست كه شما بايد در اين بازه زماني بهترين فرصت ها را بدست آوريد و بيشترين بهره را ببريد. اينترنت اشياء، از اهميت حياتي در زندگي ديجيتالي ما در توانايي اتصال به داده ها و دستگاه هاي حيرت انگيز برخوردار است. و شبكه تعريف شده از نرم افزار، كه باعث تغيير در نحوه مديريت شبكه ها از طريق اتوماسيون شده است. اما از طريق آن، كليه مسيريابي ها و سوئيچينگ ها پايه اصلي دانش است كه متخصصان شبكه IT مي توانند در ماجراجويي شغلي خود ايجاد كنند. اين تحولات پر جنب و جوش تكنولوژيكي كه همه به يكباره اتفاق مي افتند، بسيار ناخوشايند به نظر مي رسند، بايد بتوانيد امواج تغيير را به خود جلب كنيد و آنها را به آساني سوار كنيد. اين دقيقاً به همين دليل است كه ما معتقديم كه اكنون بهترين زمان براي كشف كارهايي است كه آموزش و صدور گواهينامه مي تواند انجام دهد تا شما را متمركز كند و به شما كمك كند يك سوپراستار فني شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.