راه اندازي

آموزش مطالب سيسكو

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي

۴ بازديد

با وجود اينكه Cisco نخستين شركتي نبود كه Router(رهياب) مدل سازي و توليد مي كرد، اولين شركتي بود كه يك Router چند پروتكل موفق توليد مي كرد كه اجازهٔ پيوند بين پروتكل هاي مختلف شبكه را مي دهد. از زماني كه پروتكل اينترنت به يك استاندارد تبديل شد، ارزش Routerهاي چند پروتكل كاهش يافت. امروزه بزرگ ترين روترهاي Cisco مدل سازي شده اند تا بسته هاي IP و فريمهاي MPLS را هدايت كنند. در 1990، كمپاني به سهامي عام تبديل شد و سهام آن در بازار بورس نزدك ارائه شد.

در ادمين كالا ما همه محصولات شبكه از شركتهاي مختلف را گرد هم آورده ايم تا شما همه نيازهاي خود را با قيمتهاي بسيار پائين از يك فروشگاه تامين كنيد. در جدول زير سعي كرده ايم كه مشخصات برخي از سوئيچ هاي ۳۷۵۰ را ارائه كنيم . با توجه به اين جدول مي توانيد سوئيچ مورد نياز خود را انتخاب نماييد .

دوره CCNP براي افرادي كه دستكم يكسال تجربه كار در زمينه شبكه دارند و آماده ارتقا تبحر هايشان مناسب است. پس از قبولي در آزمون عملي، CCIE Number به شما اختصاص داده مي شود كه متعاقب آن يك سري امتيازها روي سايت سيسكو به داوطلب تعلق مي گيرد از جمله تصويب مدرك داوطلب بر روي سايت. در 2003، Cisco شركت مطلوب LinkSys توليدكنندهٔ سخت افزار شبكه كامپيوتر را معامله كرد و آن را در صدر توليدكننده هاي قطعات مرتبط به كاربران عادي گذاشت.

طرحريزي اين امتحان وسيله متخصصاني كه مدرك CCIE دارند انجام مي شود. كد اين آزمون و نسخه فعلي آن {4|four}.{0|zero} است مخارج اين امتحان 1500 دلار بوده كه بايد سه ماه قبل از زمان آزمون اين مبلغ پرداخت شود و كانديدا امكان تغيير زمان امتحان را ندارد. مدت اين امتحان {8|eight} ساعت است و براي هر كدام از قسمت هاي اين امتحان يك نمره به داوطلب داده مي شود كه در نهايت براي قبولي بايد {80|eighty}% نمره كل را كسب نمايد. با توجه به اظهارات جان مرگريج، كارمند 34 ساله و مدير سابق شركت، موسسان كمپاني زماني كه داشتند به سمت ساكرامنتو رانندگي مي كردند تا كمپاني را به ثبت برسانند، با عكس پل گلدن گيت در نور خورشيد مواجه مي شوند و اسم و سمبل كمپاني را بر اين مبنا گزينش مي كنند.

مدل سازي و تنظيم و بررسي پروتكل هاي مسيردهي و بهينه سازي آنها در شبكه ي شركت. در اواخر مارس 2000، در اوج رشد دات كام، Cisco با قيمت مالي بالغ بر 500 ميليارد دلار ارزشمندترين كمپاني دنيا بود. در سال 2007 نيز با ارزشي بالغ بر {165|one hundred sixty five|a hundred sixty five} ميليارد دلار همچنان يكي از ارزشمندترين شركت ها بود. اما اكنون ميتوانيد تيكت ايجاد كنيد يا جهت ارسال ايميل به مفتاح فرم زير را پر كنيد؛ ما در اسرع وقت پاسخ ميدهيم. اين روز ها محصولات سيسكو Cisco از كوچكترين مكان ها تا شركت هاي بزرگ شبكه ديده مي شود. فعالان عرصه شبكه معروف ترين سوئيچ ها و روترهاي شبكه را با نام برند سيسكو مي شناسند.

شركت ستاك فناوري ويرا در راستاي گسترش صنعت IT كشور و با تكيه بر توان كادري مجرب در سه حوزه‌ي فناوري اطلاعات، الكترونيك و بازرگاني مشغول به فعاليت مي‌باشد. ما توانسته‌ايم با اخذ مجوزهاي لازم از سازمان نظام صنفي رايانه‌اي و شوراي عالي انفورماتيك كشور و با بهره‌گيري از دانش فني نيروهاي زبده و متخصص، بستري مطمئن جهت سرويس‌دهي به مشتريان محترم در بخش‌هاي خصوصي و دولتي ايجاد نماييم. سامانه فناوري فرتاك محصولات زير را با نام تجاري اين شركت ارائه مي كند.

شركت ستاك فناوري ويرا به صورت وسيع اقدام به واردات، فروش تجهيزات Cisco به همراه خدمات پشتيباني و آموزش سطوح مختلف به مشتريان ارائه مي نمايد. برنامه نويس شبكه ممكن است پايتون را بر يك زبان ديگر ترجيح دهد. ولي حرف D مشخص ميكند كه سوييچ داراي پورتهاي uplink از نوع SFP و يا +SFP كه در +SFP ما سرعت 10 گيگابيت داريم. اين سوئيچ ها جز دسته سوئيچ هاي لايه Core و Distribution مي باشند. درآمد Cisco در سال ۲۰۱۲ به ۱۲٫۴ ميليارد دلار رسيد كه نسبت به رقم ۱۱٫۷ ميليارد دلار در سال ۲۰۱۱ رشد قابل توجهي نشان مي‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.