سيسكو و ارائه ACI

آموزش مطالب سيسكو

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

سيسكو و ارائه ACI

۴ بازديد

به اين ترتيب سيسكو با ارائه ACI يا به عبارت ديگر Application Centric Infrastructure توانست گامي بلند در زمينه SDN بردارد. فايلهاي ايجاد شده در نسخه جديدتر Cisco Packet Tracer روي دسك تاپ با اين نسخه سازگار نيست. فروشگاه ويپ شاپ، با سابقه ترين مركز توزيع تجهيزات VoIP، مانند تلفن هاي آي پي، گيتوي هاي ويپ، مركز تماس آي پي و كارت تلفني، لوازم جانبي و محصولات آموزشي در ايران است. از مجموعه ي فرادرس خواهشمندم تا آموزش هاي هر چه بيشتر از ايشان را در مباحث مختلف شبكه در سايت فرادرس قرار دهند.

كنترل و بررسي پكت هاي رمز نگاري شده ي سايت هايي كه به وسيله ي SSL يا TSL رمز گذاري شده اند. واقعا تدريس مهندس خوب و عاليه و همچنين توضيح دادن ريز جزئيات اميدوار سطح هاي بالاتري رو هم فرادرس از اين بزرگوار تهيه و در دسترس هر چه زودتر قرار بدهد . واقعا مباحث طوري آموزش داده شده كه يك فرد مبتدي راحت ميتونه ارتباط بگيره. ايشان در حال حاضر كارشناس ارشد شبكه در مركز داده (ديتاسنتر) وزارت آموزش و پرورش و مدرس دروس شبكه در آموزشگاه هاي معتبر شهر تهران هستند.

دوره ميكروتيك يكي از دوره هاي محبوب در زمينه شبكه مي باشد در اين دوره دانشجويان اصول پيكربندي سيستم عامل MikroTIK را فراخواهند گرفت اين سيستم عامل قابليت نصب بر روي PC ها ، Server ها و بردهاي اختصاصي MikroTIK را خواهد داشت. دانشجويان بعد از طي نمودن دوه CCNA مي توانند براي ادامه تحصيل و كسب دانش تخصصي تر در زمينه پيكربندي تجهيزات سيسكو در شبكه هايي با تعداد {100|one hundred|a hundred} تا 800 عدد node دوره CCNP را انتخاب نمايند. با وارد نمودن مشخصات خود ، ما را در ارائه هر چه بهتر و سريعتر خدمات پشتيباني و مشاوره ، ياري نماييد. براي شركت در اين وبينار و يا مشاهده ويدئوهاي آموزشي آن مي توانيد در سامانه آموزش مجازي شركت APK (امن پايه ريزان كارن) ثبت نام نماييد.

به علاوه مي توانند با تكيه قابليت هاي SD-ACCESS بيشترين استفاده را از فناوري} Stack Wise Virtual داشته باشند. براي اينكه بتوان اتصالات و انتقال داده با تاخير بسيار كم در مراكز داده را تجربه كرد مي توان از سري Nexus9000 بهره برد و در دو حالت مي توان از ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت استفاده را داشت {software|software program} NX-OS و Application Centric Infrastructure. تلفن هاي ويپ سيسكو بر روي ميز بسياري از مديران رده بالاي شركت هاي معروف قابل مشاهده است. اين شركت فعال در زمينه تجهيزات شبكه، اكنون بازار ويپ را با تلفن هاي ويپ كيفيت بالايي كه در طي سال هاي اخير توليد كرده، تسخير كرده است. تلفن هاي ويپ سيم دار و وايرلس اين شركت در ليست محصولات فروشگاه ويپ شاپ قابل مشاده است.

فايل هاي ISOv استفاده شده در اين آموزش را مي توانيد از فروشگاه هاي معتبر خريداري نماييد. مؤسسان شركت زماني كه داشتند به سمت ساكرامنتو رانندگي مي كردند تا شركت را به ثبت برسانند، با تصوير پل گلدن گيت در نور آفتاب مواجه مي شوند و اسم و نماد شركت را بر اين اساس انتخاب مي كنند. اين پروژه كه مبتني بر يك شبكه سيسكويي بوده است بين سالهاي {94|ninety four} تا {96|ninety six} توسط اين شركت در سايت شركت جهان فولاد سيرجان (كارخانه)، اتاق سرور مركزي و دفتر تهران اين شركت به انجام رسيده و به كارفرما تحويل شده است. آرپكو با سابقه اي طولاني در زمينه خريد و فروش تجهيزات شبكه، و به صورت اختصاصي سوئيچ سيسكو آماده همكاري با شركت ها، سازمان ها و اشخاص در زمينه تامين تجهيزات شبكه مي باشد.

تا بتوانند به خوبي عمليات‌هاي اتوماتيك سازي، توسعه پذيري و تجربه كاربري را بهبود بخشند. واقعا ارزش داشت كه من اين مجوعه incd1 , 2 و نتورك پلاس ايشون رو تهيه كردم. مهندس عباس ولي زاده بسيار مسلط و عالي و با بيان قوي و جذاب تدريس مي كنند. ويكي‌پديا® علامتي تجاري متعلق به سازمان غيرانتفاعي بنياد ويكي‌مديا است.

لرنر با همسرش لئونارد بوساك كه مسئول رايانه هاي دانشكده علوم كامپيوتر دانشگاه استنفورد بود، همكاري كرد. در اوايل دهه 1980 دانشجويان و كارمندان در استنفورد؛ از جمله Bosack، از فناوري موجود در دانشگاه براي پيوند دادن كليه سيستم هاي رايانه اي مدرسه براي مكالمه با يكديگر استفاده مي كرد، جعبه اي را به نام "جعبه آبي" ايجاد كرد. Blue Box از نرم افزاري استفاده كرد كه در ابتدا توسط مهندس تحقيقات ويليام يگر در استنفورد نوشته شده بود. از آنجايي كه Cisco شبكه را به عنوان يك كل در نظر مي گيرد، محصولات و فناوري ها و سلوشن هايي را ارائه مي دهد كه مزاياي تجاري را در كل شبكه ايجاد مي كند. سيسكو مديريت شبكه و ابزارهاي لازم براي مديريت شبكه را به طور كامل اداره مي كند. عملكرد و مقياس قوي از ويژگي هاي برتر اين اين سري از سوئيچ هاي سيسكو است كه از سري سوئيچ هاي بك بون پيروي ميكند به اين ترتيب مي تواند در بالا ترين حد ممكن يعني {44|forty four} پورت در {40|forty} گيگابايت و 534 پورت را در 1 GE پشتيباني كنند .

اين دسته از سوئيچ هاي توليد شده كمپاني سيسكو امكان ارتقا بر اساس نياز شبكه را دارند، اين قابليت را مي توان به واسطه اتصال ماژول ها به دست آورد. اتصال ماژولي محدوديت خاصي ندارد و شما مي توانيد اتصالات فيبر نوري يا منبع تغذيه را به سوئيچ خود وصل كنيد بدون آن كه مشكلي در عمل كرد آن ايجاد شود. اين شركت محصولات مربوط به شبكه و ارتباطات را طراحي مي كند و با سه نام تجاري مختلف سيسكو، لينكسيس و ساينتيفيك آتلانتا به فروش مي رساند. براي آشنايي بيشتر متخصصان شبكه با محصولات سيسكو، اين شركت اقدام به برگزاري دوره هاي متعددي در زمينه هاي مختلف شبكه نموده است.

همانطور كه در شكل نمايش داده شده، لازم است هر يك از سوئيچ‌هاي لايه‌ي Leaf با تمامي سوئيچ‌­هاي لايه‌ي Spine در ارتباط باشد. همچنين ميان سوئيچ‌هاي Leaf با يكديگر و سوئيچ­‌هاي Spine با يكديگر نبايد ارتباطي وجود داشته باشد. اخذ مدرك CCNA Wireless به متخصصان آيتي ، مهارت هاي لازم به منظور پشتيباني و مونيتورينگ شبكه هاي وايرلس در راستاي عملكرد بهينه و مطلوب اين شبكه ها را فراهم مي نمايد.

اين شركت يك شركت چند مليتي آمريكايي مي باشد كه كه مقر آن در سن خوزه كاليفرنيا مي باشد. شركت Cisco در زمينه توسعه، طراحي و فروش محصولاتي مانند سخت افزار، نرم افزار، تجهيزات ارتباط از راه دور و تكنولوژي هاي پيشرفته فعاليت دارد. اين شركت به دليل كيفيت عالي در روابط كارمندان و جامعه، موفق به دريافت جايزه رياست جمهوري در سال ۲۰۰۳ گرديد. Cisco در كشورهاي مختلف، مركز آموزشي به منظور آموزش افراد جهت راه اندازي شبكه هاي كامپيوتري در سطوح مختلف ايجاد نموده است و در مداركي را براي متخصصين زمينه هاي مختلف شبكه ارايه مي نمايد. راهكارهاي جامع شركت سيسكو در طراحي و برنامه ريزي، نصب و راه اندازي و راهبري شبكه هاي كامپيوتري و زيرساخت مراكز داده بسيار معروف، جامع و كارآمد هستند. شركت آرپكو براي سالهاي طولاني ارائه دهنده تجهيزات مختلف سيسكو اعم از سوئيچ سيسكو، روتر ، فايروال سيسكو ، مبدلهاي اترنت و فيبر نوري به مشتريان خود بوده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.