كمپاني سيسكو

آموزش مطالب سيسكو

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

كمپاني سيسكو

۴ بازديد

نمونه اي ديگر از تجهيزات توليد شده كمپاني سيسكو، سوئيچ هاي قابل برنامه ريزي هستند كه براي شبكه هاي هدفمند طراحي و توليد شده اند. اين مدل جزو جديد ترين سوئيچ هاي توليد شده در كمپاني سيسكو هستند كه در دسته بندي سوئيچ Catalyst 9000 قرار مي گيرد. يكي ديگر از شاخه هاي آموزشي سيسكو كه امروزه در دنيا از رشد قابل توجه اي برخوردار است، سري دوره هاي كلود سيسكو و مدارك كلود سيسكو مي باشد. مدرك CCNA Cloud به شما كمك مي كند تا دانش مقدماتي لازم براي فعاليت در زمينه پشتيباني و ارائه راه كارهاي مقدماتي كلود سيسكو و دانش پايه اي محاسبات ابري مانند مدل هاي استقرار ابري، مديريت و عمليات كلود را بدست آوريد. سيسكو يا Cisco Systems نام شركت معروفي در زمينه ي تجهيزات شبكه است كه در سال ۱۹۸۴ توسط لن بزاك و سندي لرنر زوجي كه در بخش كامپيوتر دانشگاه استنفورد كار مي كردند تاسيس گرديد. نام Cisco مخفف سانفرانسيسكو است و نماد شركت Cisco نيز از پل گلدن گيت كه نماد شهر سانفرانسيسكو مي باشد انتخاب گرديده است.

خيلي از مطالبي كه توي كلاسهاي عملي بهمون نگفتند يا اشتباه گفتند و كمبودا رو توي مباحث آوردند. تسلط استاد نسبت به مطالب خيلي خوب هستش و مطالبي كه بيان مي كنند كاملا كاربردي هستش. براي آشنايي كامل با نحوه مرجع نويسي لطفا بخش راهنماي سيويليكا (مرجع دهي) را ملاحظه نماييد. اين وبسايت متعلق به وب هاستينگ دوريس ميباشد و تمامي حقوق آن محفوظ ميباشد . © مفتخريم اعلام كنيم كه تعرفه ترافيك وب‌سايت تك‌نت24 به صورت نيم بها محاسبه مي‌شود. همه Packet Forwarding ها به وسيله سوييچ‌هاي نكسوس انجام مي شوند.

سري ماژولار 9500 داراي {4|four}، {8|eight} يا {16|sixteen} اسلات هستند و قابليت توسعه با كارتهايي از 1 تا {100|one hundred|a hundred} گيگابايت سرعت را دارند. همچنين فايروال سيسكو مدل ASA داراي زير مدلهاي ديگري همچون 5508 و 5506 است كه استفاده زيادي در ايران ندارند. يك سيستم فايروال ميتواند سخت افزاري ، نرم افزاري و يا تركيبي از هر دوي آنها باشد. كد COI به مفهوم كد ملي اسناد نمايه شده در سيويليكا است و كدي يكتا و ثابت است و به همين دليل همواره قابليت استناد و پيگيري دارد.

اگر يك شركت مهندسي، ساختماني، مشاور هستيد مي توانيد براي بهبود ليست تجهيزات پروژه خود و يا براي تهيه و برآورد تجهيزات پروژه خود با برند سيسكو با همكاران ما تماس بگيريد. همكاران ما مي توانند در صورت لزوم از پروژه شما بازديد كرده و ليست تجهيزات مورد نياز BOM را براي شما تهيه كنند و در تامين آن شما را ياري كنند. تا چندي پيش مدرك CCIE پيشرفته‌ترين و بالاترين مدرك ارائه شده توسط سيسكو در زمينه شبكه‌هاي كامپيوتري بود. در هرم تحصيلي ارائه شده توسط شركت سيسكو، در قاعده هرم مدرك CCNA به عنوان مدرك ورود به چرخه تحصيلي و كسب علوم شبكه‌اي قرار گرفته و عنوان نصب و پشتيباني ادوات شبكه‌اي سيسكو را به خود اختصاص داده‌است.

همچنين براي آگاهي از صحت و كار آزمودگي دانش آموختگان اين دوره ها پس از گرفتن آزمون، به آن ها مدرك بين المللي ارائه مي نمايد. سري 2960X با اينكه سوئيچ هاي شبكه سازماني به حساب مي آيند، در عين حال قيمت مناسبي دارند. سوئيچ هاي سري 2960 سيسكو در لايه دو شبكه كار مي كنند، قابليت Stack شدن دارند، از ماژولهاي فيبر نوري و اترنت Gigabit Ethernet پشتيباني مي كنند. استقرار و مديريت اين سوئيچ ها بسيار آسان بوده و همچنين عيب يابي troubleshoot ساده اي دارند. شما مي توانيد با اولين بار روشن كردن سري 2960X به سادگي و با يك پيش فرض اتوماتيك آنها را تنظيم و آماده ي كار كنيد.

با دريافت گواهينامه هاي سيسكو، كارمندان با درك روشني از مفاهيم و روش شبكه هاي سيسكو، شما را به عنوان يك متخصص در اين زمينه درك مي كنند. فناوري اطلاعات با سرعت فوق العاده اي در حال رشد است و همچنان با صنعت در ارتباط مي ماند. از جمله توليدات قابل توجه شركت توليد كننده تجهيزات اكتيو شبكه سيسكو ، مي توان به سوئيچ هاي اين شركت اشاره نمود. گفتني است كه سوئيچ هاي شبكه تجهيزاتي هستند كه گره ها و دستگاه ها تحت شبكه را از طريق روند راه ‌گزيني بسته كوچك به يكديگر متصل مي كنند.

اين شركت محصولات مربوط به شبكه و ارتباطات را طراحي مي‌كند و با سه نام تجاري مختلف سيسكو ، لينكسيس و ساينتيفيك آتلانتا به فروش مي‌رساند. در ابتدا، فقط روترهاي چند پروتكل توليد مي‌كرد ولي امروز محصولات سيسكو را در همه جا از اتاق نشيمن گرفته تا شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات شبكه مي‌توان پيدا كرد.شعار سيسكو اين است «تغيير روش زندگي، كار، بازي و آموزش». اين مقاله مشتمل بر مفهوم كلي چگونگي كاركرد سوييچ هاي LAN و عموميترين خصوصيات موجود در يك سوييچ LAN ميباشد . همچنين تفاوتهاي موجود ميان مفاهيمي از قبيل پل بندي، سوييچينگ و مسيريابي را نيز دربرميگيرد. البته مطالب موجود در اين مقاله كه از سوي Cisco ارايه گرديده است، كلي و عمومي بوده و راجع به هيچيك از محصولات اين شركت و خصوصيات ساختاري سوييچ هاي سرعت دهنده LAN آن نميباشد. لذا جهت بررسي و مطالعه مطالب فوق، احتياج به پيش نياز مطالعاتي خا صي نيست.از سوي ديگر اين مقاله محدود به نسخه هاي سخت افزاري و نرم افزاري ويژه اي نبوده و اطلاعات حاضر در آن از وسايل موجود در يك محيط آزمايشگاهي معين بدست آمده است.

اين شهرت در سراسر جهان نه تنها به دليل بستر كاملي كه ارائه مي دهد بلكه داراي ويژگي هاي شگفت انگيزي است كه فناوري اطلاعات را براي مشاغل آسان كرده است. بنابراين، هركسي كه براي استفاده از آن بستر و ويژگي ها آموزش ديده و داراي گواهينامه باشد مطمئناً از همان توجه برخوردار است. پس از دريافت گواهينامه، مي توانيد آن را در رزومه خود به نمايش بگذاريد و مهارت هاي فني خود را براي كار با مدل هاي پيچيده شبكه تأييد كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.